15 sept 2015

Nu+bodegó trobat

La fotografia de nu és un dels géneres que més m'agrada, de fet els meus primers projectes, practicament tots eren de nu. Les corves i els racons del cos humà em desperten curiositat, tinc necessitat de treballar-hi. Cada cos és diferent i duu reflexades les experiències viscudes, fet que per a mi és com un diari personal que mai pots acabar de llegir del tot.


Mentre estava estudiant també vaig descobrir el bodegó trobat, una idea que m'encanta. Em fascina que un objecte qualsevol que a més a més te'l trobes a qualsevol lloc, descontextualitzat o en el marc adequat, pugui esdevenir una obra artística. Potser m'agraden precisament perque treballes amb objectes que mires de manera casual i et conviden a buscar-los-hi una història, o simplement t'atreuen per la seva estètica.

Ara ja fa uns anys, durant un curs amb el fotógraf Rafael Navarro, vaig tenir la possibilitat de jugar amb aquests dos géneres fotogràfics. Quan tens un gran mestre, dos models amb molta paciència i molts llocs per recòrrer, no pots deixar passar la oportunitat.



No hay comentarios:

Publicar un comentario