4 may 2016

Treballant el nu

Fa un temps vaig fer un curs de nu amb el Xavi Rué en el què vaig poder treballar un gènere què m'apassiona i practicar la il·luminació al plató, fet que últimament faig poc.

En aquest taller vaig conèixer la fotografia de boudoir d'aprop. Cal dir que el boudoir no era el tema del curs, però la model està especialitzada en aquest tipus de fotografies i vam aprofitar tot l'atrezzo què portava la seva acompanyant, de manera que vam experimentar. 

Mostra de les meves pràctiques al taller. En el meu cas vaig desproveir a la model del màxim artifici possible, portant-la al meu terreny.

No és un tipus de fotografia què acabaré desenvolupant, al menys a curt i mig termini, però va ser una experiència què a més a més de descobrir-me una nova vessant del nu, em va permetre treballar amb un gran professional com en Rué, treballar amb una model encantadora i, conèixer gent del món de la foto amb la què de ben segur acabaré tenint un vincle, si més no, a nivell fotogràfic.

Finalment, en el meu cas, tot acaba derivant en la relació què estableixo amb les persones i els vincles què genero amb aquestes. M'agrada la gent, conèixer-los en la mesura que em permeten ells mateixos i les circumstàncies, aprendre d'ells i compartir moments especials i màgics. No puc demanar-li més a la fotografia quan em dóna la oportunitat de desenvolupar-me com a persona en tots els sentits.



No hay comentarios:

Publicar un comentario